lapsekicesmesi balli_cilek nereye istersen ama en fazla 1 gün bekler bu haberin olsun eğer pandispanya 2 den fazla olacaksa dediğim gibi koyu olması lazım kıvamının chia/yukaf/ irmik kullabilirisn o sana kalmış
balli_cilek Gizmokzilla ya çok çok teşekkür ederim çokta güzel olmuş bayıldım 🫠 deneyeceğim hemen doğum günü öncesi 🫠
Gizmokzilla balli_cilek evet evet deneyin. Biz bununla pasta patlatma yaptık oğlum aşırı beğendi bayılarak yedi bize göre tatsız tuzsuz tabi ama 😆😆
lapsekicesmesi balli_cilek labne daha sağlıksız bence valla? Bilemiyoeum İçini kakaolu pudink Dışını krema yaparsan yaş pasta gibi olur bence çok güzel olur 💕
coldplayy balli_cilek Keçi boynuzu ununu ham kakao kadar koyamazsınız, ağır olabilir tat olarak. Ben ikisini de kullanıyorum tatlılarda. Ham kakao da faydalı zaten, kullanabilirsiniz.
balli_cilek coldplayy sanırım dozunu abartmadan kullanabilirim bende wefood almayı düşünüyorum güzel mi bu arada
coldplayy balli_cilek Ben genellikle rafine şekersiz çikolata yaparken kullanıyorum; kızımda seviyor biz de.
balli_cilek coldplayy pastasında kullanmayı düşünüyorum bende bu arada çikolatayı nasıl yapıyosunuz 🫠