Kızlar merhaba yaklaşık 2 haftadır bebeğimin ishali vardı 2 defa doktora götürdüm kaka ve kan testine baktılar temiz çıktı probiyotik başladık 10 gün önce fakat özellikle 2 gündür kızımın kakası ve gazı inanılmaaaz kötü kokuyor yani böyle bir koku olamaz ve mukus var neden olabilir yaşayan varmıdır