defneemommm benim kızım da anlattığınız gibiydi aynı şekilde memesiz asla uyumaz gece sabaha kadar memenin ucu ağzında uyur . Bu şekilde uyuyorum ve sabah erken kalkıp işe gitmek zorundayım ve bu uykusuzluk yüzünden bağışıklığım düştü ayda en az 2 defa yatak döşek hasta olmaya başladım benim bıraktırmamda bunlar etkili oldu . Kızım 19 aylık bikaç gün önceden sormaya başladım kızım artık memeyi bırakalım mı diye evet diye kafa salladı (önceden sorduğumda ııı ııı derdi istemezdi ) ilk gün gündüz çok iyiydi soruyor kızım hasta olmuş diyorum üstelemiyordu (memeye yara bandı yapıştırdım ) hatta bana üzülüyordu uf olmuş diye gece 2.30 saat uyutmaya çalıştım ama çok zordu kucağımda bana sarılarak uyudu o ağladıkça ben ağladım gece de 1 defa uyandı 1 saat sürdü uyuması yine çok ağladı isyan eder gibiydi ben ondan fazla üzüldüm ama doktoru da bırakmasını istedi artık . 2. Gün gündüz düne göre daha çok sordu ama parka götürdük dışarda gezdirdik hemen unuttu biraz önce uyuttum yine ağladı ama 15 dk da kucağımda sarılıp uyuyakaldı inşallah gece uyanmaz . Biraz uzun oldu ama aynı şeyleri yaşadığımız için ayrıntılarıyla yazmak istedim belki yardımcı olur diye