annesiz Kızlar gece hiç uyuyamadım dalgınlıkla kafam karıştı 30 mm e 2 kaşık sandım mamayı. 90 mm için 6 kaşık koydum içtikten sonra kafama dank etti başına gelen var mı nolur
berivan2709 annesiz ya birşey olacağını sanmıyorum ama daha dikkatli olmak lazım bende bu gece sanki aynı hatayı yaptım
1zeynosileannis annesiz kaç aylık bebeğiniz büyükse su verin bende yapıyordum bazen bişey olmaz bir kereden
kirmizibalikbeachte annesiz bişey olmaz kuzum bi sonraki mamada bi 10-15 cc fazla koy suyunu. En fazla kakası değişir ya yeşil yapar ya cıvıklaşır. Endişelenme.
1zeynosileannis annesiz çokta küçükmüş ama olsun hepimiz yapıyoruz böyle dalgınlıklar insanlık hali bişey olmaz