ozipek Yarma ile yapayım dedim ama çorbam biraz sulu oldu nasıl koyulaştırabilirim😀 henüz naneli yağı dökmedim acil acill bebe uyanacak😂😂
coldplayy ozipek Tereyağı eritin, 1 kaşık un koyun, unun kokusu çıkınca nane koyup, biraz çorba suyundan ekleyip karıştırın, sonra da karışımı çorbaya ekleyin.
ozipek ymrrrr aa doğru sahi, tereyağı ile nane yakacakken biraz unla kavurup öyle koyarım çok iyi fikir🙂↕️ teşekkür ediyorummmmmm