gokcemevaa Çok geçmiş olsun. Bizim de 1 aylıkken başlamıştı süt ve süt ürünlerine karşı alerjisi vardı böyle olurdu kakası mukuslu gürültülü olurdu gazı olurdu çok en son vücudu dökmeye başladı öyle gittik alerji olduğunu söylediler, ben bir süre diyet yaptım daha sonra diyet açmaya başladık ufak ufak ek gıdadan sonra da yedirmeye başladım ki bağışıklık kazansın diye şu an 14 aylık ara ara alevleniyor ama işte kremlerle vs geçiyor.Banyo süresi 5 dkyı geçmesin,ılık su ile duş aldır,lif vs kullanma mutlaka atopik cilt şampuanı kullan,biz mesela Bioderma Atoderm kullanıyoruz memnunum açıkcası. Zamanla geçiyor inşallah hemencik atlatır 🙏