asilhankaran Bebeğinizin teşhisi ne zaman konuldu, ne zaman yürümeye başladı benim oğlum 10. Ayı bitmek üzere hala ayaklarını basmıyor sert bir şekilde
gkcesrp asilhankaran siz kollarından tuttuğunuz zaman nasıl basıyor? Benim kızımda emekleme ayağa kalkma yok 9 aylık ama bız tutunca sert sekılde basıyor ağırlığını veriyor ama durmak istemiyor
Sedaalya asilhankaran benim kızımda 13 aylıkken hipotoni tanısı aldı. Sorucağınız bişey varsa yardımcı olurum
Mervoliyld Sedaalya hipotoni nedenini araştırdılar mı, bir sebep çıktı mı acaba benim bebeğim de hipotonik araştırıyorlar şuan testler verdik
Mervoliyld cLearQueen bebeğiniz ne durumda oturuyor mu artık desteksiz doktorunuz ne dedi bu süreçte acaba
cLearQueen Mervoliyld oturuyor 11 aylik oldu artik devrilmiyor. Simdi de emekleme yürüme sıralama yok diye takıyorum
Sedaalya Mervoliyld yani tüm testlere girdik ama hepsi temiz çıktı. Nedeni bulunamadı bazen altta yatan birşey olmayabiliyormuş. Kızım şuanok daha iyi allaha bin şükür