Sgnnn Kızlar daha önce Karaca, fakir, korkmaz kullandım hepsi 1-2sene sonra bozuldu. En son bu iki marka arasında kaldım hangisini tavsiye edersiniz
cLearQueen Sgnnn arcelik tavsiye ederim cok memnunum. Esim arzum kullaniyo is yerinde cok da memnun degil
nnoktaa Sgnnn yıllardır arçelik kullanıyoruz. Annem, kayınvalidem, bekarken ve evliyken hep arçelik kullandık.