Basıyor ancak bi ayağını içe yönük basıyor daha önce hiç basamiyordu şimdi daha dik oluyor onceden yigiliyordu şimdi de dik ama Bi ayağını ice yonuk basıyor parmaklarini ice alıyor başına gelen var mı parmakları biraz tombul yatarken de öyle yapiyordu acaba alışkanlık mi oldu doktora goturmeli miyim