Egesem 4 ayı geçti kızım hala doymak nedir bilmiyor ve hala geçmedi o sürekli emme isteği bence nasıl giderse öyle devam ediyor aylıkla alakalı bir durum olduğunu düşünmüyorum bana da öyle diyorlardı bu ay geçsin biter diye diye 4 ayı geçti hala aynı🙄 evet emziği bırakmak zor olabilir ama benim kızım tutmadı keske tutsaydı diyorum insan nefes almak istiyor artık 2 gündür bende ne hal bıraktı ne meme ne süt doğduğundan beri yapışık ikiz gibiyiz aç olmadığı halde memede kalmak istiyor bi de üstüne kolik emdikçe gazı artıyor 😢😃 birkaç güne yine baslıcam emzik çalışmalarına çünkü hala düzelmedi bu durum.