Ayy sürekli bizde parkta bu durumu yaşıyoruz benim yönlendirme veya annelerinin yönlendirmesi ile istemeyerek aralarına alıyorlar sonra oyun oynarken unutuyorlar kızımı bende en son mahallede caminin altına kreş gibi hem dua öğretip hem oyun oynanan yer var normalde yaşı küçük diye oraya da almıyorlardi da araya tanıdık söyle böyle diyerek zorla adini yazdırdık 1 haziran da gidecek eğer dolmazsa kizimi araya alacaklar yoksa yok benimki de çok üzülüyor parkta ağlayarak geliyor üzülüyorum o yüzden size de çok hak veriyorum benimkinin de kardeşi var ama 46 günlük daha