3 yaşına 2 ay var ama kendi yaşında olan çocuklarla asla oynamıyor asla. Oyuncağının kırık olanını bile vermiyor . Alırsa da deli pis gibi hakaretler ediyor .. oyun parkına götürdüm çığlık kıyamet geri geldik. Kendinden büyüklerle oynuyor çok iyi. Ama akranlarıyla asla.. nasıl olacak ..