22 günlük kızım var ama nedense şu ara oğlumun bebeklik fotoğraflarına bakıyorum ve bebekliğini özlüyorum kızımın yeri ayrı oğlumun yeri hamileykende bakıyordum oğlumun fotoğraflarına ve özlüyorum diyordum çevremdekilerde yeni bebek geliyor bebek özlemin gider diyordu ama bu bebek özlemi değil ben oğlumun bebekliğini özlüyorum niye böyle oldu bilmiyorum