happyymomiii şampuanını kontrol ettiniz mi? Biz bir defasında değiştirmiştik ve çok güvendiğim bir marka olduğu için kendim de denemek aklıma gelmedi. Oğlum banyo deyince çığlık kıyamet olmaya başladı,şampuanı denedim ki inanılmaz göz yakıyor. Birde benimki fıskiyeyle yıkanmayı hiç sevmez babası birkaç defa yıkamış ondan da korktuğu için duşa girmek istemiyordu. Aklıma gelenler bunlar umarım aşarsınız 🙏🏻