Kızlar araştırdığınız belirtileri yaşıyor musunuz yada takınca artıyor mu ben önceden açtığım postlarda demiştim zaten okudum als hastalığını seğirmem olunca artı dilimi kontrol ettim sürekli sonra konuşmam bozuldu gibi hissettim devam ediyor tabi bu arada da dilimde seğirmeler ağırlaşmalar oluyor bunları somatizsyon bozukluğunu bağlıyorum aksi daha kötü ediyor çünkü düşününce sizde de var mı bu ya ?