Geçen hafta anti tpo ve anti tg testi yaptırdım
Tpo 1000 çıktı tg ise 68
Değerler çok yüksek moralim bozuldu
Bundan sonraki süreç ne olur? İnternetten baktım bazı yiyeceklerin yenmemesı gerekiyor ama onlar be benım sürekli yediğim şeyler ;/
Doktor diyetisyene mı gönderir ne olur?
Yaşadığım şehirden farklı bi sehırdeyım bayramdan sonra doktora gidebilirim