Kızlar merhaba bu forumda yeniyim 2 ay 20 günlük erkek bi bebeğim var onunla ilgili kafamı karıştıran iki şey var
Birincisi sağ elini çok az kullanıyor genelde hep yumruk şeklinde ağzına götürmüyor izlemiyor sürekli sol elini izliyor parmaklarını açıyor ve ağzına götürüyor bu düzelir mi zamanla daha erken mi zamanla onuda keşfeder mi doktor randevumuza daha var
İkincisi ise bebeğimin baş çevresi 70 günlükken 39,3 ölçüldü doktor falan bişey demedi ama bi hemşire tanıdığımız büyük diye kafamı karıştırdı sizinkilerin kaçtı bu ayda etrafımda sorabileceğim kimse yok herkesin çoçuğu büyük genelde uzun oldu hakkınızı helal edin yardımcı olursanız sevinirim 🌸😊