Bugun 3 aylik oldu bebegim. Bir kac hafta once bebegim fazla kaka yapmaya baslamisti. 5-6 kez kaka yapardi ve sonra bir gun 10-11 defa yapti ve bunun yanina kusma da eklendi. Hemen korkup doktora goturdum. Doktor direk sut alerjisi dedi bana diyet yazdi, mamasini da degistik. Bu durum ek gidaya gecinceye kadar devam edicek soyledi. Sonra yine bir cocuk alerji doktoruna goturdum. O da iki hafta diyet ve ozel mama kullanimi devam edin sonra eski mamasini verin dedi. Eger yine asiri kaka yapmaz ise alerji yok demektir dedi. Ben de iki gundur eski mamasin veriyorum. Cok sukur durum ayni kaka sayimiz cok degil. Ben de diyetimi bozmustim zaten o da sorun cikarmadi. Sevinmek isyoyorum ama korkuyorum tekrarlar diye. Ben kendim alerjik birisiyim ama gida alerjisi degil. O yuzden alerjinin nasil zor oldugunu biliyorum ve bebegim de bu sorunu yasamasini istemem🙁