Chicco aldım ben +4 ay için olanını. Ama şunu merak ediyorum. Alıştırma bardağını alınca diğer biberonlarla mama veya su vermemem mi gerek alışması için? Yani ben mamajoo biberon kullanıyorum kızım doğduğundan beri. Alıştırma bardağıyla şimdi sadece su veriyorum. Mamayı yine mamajooyla veriyorum. Yanlış mı yapıyorum acaba? Mamayı da alıştırma bardağıyla mı vermem gerek?