Pelvan canim benim kide oyleydi ilk ana dizinde uyuyordu sonra uyumamaya başladı sonra carsafta salladik babasiyla baktik olmuyo hamak oldu icine yatmadı dahi besigindede uyumuyor soyle yaptım once kollarimda yada ayaklarimda uyuttum iyice dalınca besigine goturdum uyandı sonrasında hep besiginde salladim birak ağlasın korkma bisey olmaz yenik dusucektir sonra alisti benimki 🤗