Kızlarr mama ile besleniyoruz. Bugün ilk defa soğuk değil ama oda sıcaklığındaki su ile vermek zorunda kaldım. O an oni gerektirdi. Ben genelde sorularımı günümüz teknolojisini kullanıp Chatcpt’e sorarım kısadan arastirmis olurum. Sabah bu durumu sordugumda bana dedigi şey “ Toz mama steril değildir. Mama üreticileri genellikle mamayı en az 70°C sıcaklıkta hazırlamanı önerir. Bu, toz mamanın içinde olabilecek potansiyel zararlı bakterileri öldürmek içindir. Özellikle Cronobacter adlı bir bakteri nadir de olsa bebeklerde ciddi enfeksiyonlara neden olabilir.”
Kız ben kaynatılmış sogutulmus suyumu hep bulundurup onu ısıtırım ama max 40 derece falan o da elimde anlıyorum hani devamli ölçtüğümden degil. Yakmicak derecedeki sıcaklık işte bilirsiniz. Mamayı 70 derecede yapip soğumasını beklersem bebegim aglamaktan yıkar ortaligi. Siz nasil yapiyorsunuz?