Mlkcinar57 Cerenyrt al benden de o kadar tam 4 . Ay atağından çıktık 1 hafta sakindik yine dahada beteri olduk 🙄
ddddf Atak bitti 10 gün geçti geçmedi benim kız düzelmeden daha beter oldu.gündüz yarım saat uyuyor diye söyleniyordum şimdi uyku tası 1,5 saatten 3 saate çıktı.gece en geç 9 gibi uyumak isterdi şimdi hacıyatmaz gibi kafayı kaldırıp duruyor.10-11 gibi uyuduğu yetmezmiş gibi 5-6 gibi uyanıp konuşuyor gülüyor.ne yaparsam yapayım en az iki saat uyanık kalıyor.zaten sonra da yarım saatlik uyku döngüsü başlıyor sabah olmuş oluyor.