meleksalpci yanımızda sesimize sık uyanıyordu, yatakta dönüşümüze bile. biz de o da rahat uyuyamıyorduk, şimdi daha iyi oldu böyle, gayet de alıştı. Hemen yan odamız zaten, sesini duymamam mümkün değil. Ki annelik refleksiyle mırın kırın yapsa bile uyanıyorum 😀