Kızlar eşim bi önceki posta kolunu falan atmıştık uyuzsan şüphe ediyoruz die doktor iki defadır acile gidiyor alerji diyor sidun gecede jel yazmış stliex diye acaba uyuzsa benle çocuğuma da üç gün içinde bulaşırmıydı üç gündür eşim bu halde ama bizde bişe yok çok korkuyorum