4 yaşındaki oğlum dün okulunun pikniğinde durup dururken seni özledim diye ağlamaya başladı aceba ordaki palyaçolardan mı korktu dedim ama öğretmeni geçen günde sevdiği arkadaşı yanından kalkınca yine aynı şekilde annemi özledim diye ağladı dedi sizce sebebi nedir