morcivertimsi Buzlukta anne sütünü ne kadar saklıyorsunuz? İlk zamanki dengesizlikten bir sürü süt var buzlukta 3 ay da olmak üzere onları içirsem benim düzenim bozuluyor sürekli sağmam gerekicek kıyamıyorum da ama ne yapmalıyım?
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala morcivertimsi Buzluktaki sütleri dışarıda, emzirme imkanınız olmadığı yerlerde kullanın
syldz61 morcivertimsi bebeğiniz kaç aylık? Günde bir kez de olsa kullanmaya başlayın bence. O önde göğsünüzü sağabilirsiniz .Günde bir kez sağım yapmak da sizi yormaz diye düşünüyorum.
morcivertimsi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala henüz yeni anne olduğumdan bilmediğim için soruyorum dışarda nasıl veriyorsunuz ısıtmak gerekmiyor mu?
morcivertimsi syldz61 iki buçuk aylık bebeğim sütler de yeni doğum yaptığım zamandan genelde az zamanları kaldı o yüzden. Olmazsa evet biraz biraz kullanmaya başlayayım
morcivertimsi ikibaloglanannesi bende öyle biliyordum ama 6 ay diyenlerde var o yüzden tekrar sormak istedim
bademcicegi morcivertimsi oda sıcaklığında 4 saat, buzdolabında 4 gün, buzlukta 6 ay. Sağlık bakanlığının broşüründe yazan bu