Esraesra08 biz sıfır ekranız 16 aylık oğlum bir aydır bu şekilde ve sebebinin ekran değil de büyüme atakları ve daha da bilinçlenme olduğunu düşünüyorum. Tabi ekran veriyorsa post sahibi o da etken olabilir. Sadece oyun oynamamızı istiyor mesela nefes almadan hep güle oynaya oyun oynayalım istiyor, tuvalete gitmeden, yemek yapmadan, yemeden, dinlenmeden.