Gizmokzilla dsinemak bence herkesin d vitamini içmesi gerek, oğlum nerdeyse 3 yaşına girecek şuan haftada 2 gün falan veriyorum ben. 🥹
ztpebru dsinemak Devam edin mutlaka. Biz bugün kan verdik 27 aylık oğlum, d vitamini takviyesi kullandığımız halde düşük çıktı 🤦