Merhaba anneler, bebeğimin ferritini 20 geldi ve doktor bestiron stick yazdı 3 ay boyunca kullanalım diye. Ama oğlum onu bir türlü içemiyor. Bugun yutmasıyla oluk oluk kusması bir oldu ödümüz koptu. Siz kullandınız mı bestiron stick? Bebeklere ağır gelmez mi ya ne bileyim