Merhaba kızlar 1 yaşında oğlum hastalandı antibiyotik ve hava kullanıyoruz bugün birazdaha iyi ama dün ve bugün turuncu gibi kaka yaptı bugünde sulu turuncu yaptı kötü bi şey mi ? Normal mi kafama çok takıldı başına gelen varsa beni aydınlatırsanız çok sevinirim