Melekce evet canım bende aynı durumdayım su anda kafaya takmayim diyorum ama ya bana bisey olursa çocuklarıma ne olur korkusuyla içim içimi yiyor .Hastaneye gideceğim çocuklarımı guvenip bırakacağım doğru kimsem bile yok 1 gün bile bizsiz yapamazlar rabbim bizi evlatlarımıza evlatlarımızı bize bağışlasın. Şu hayatta en önemlisi sağlık sağlık olmadi mi hiçbirşeyin önemi kalmıyor. Inşallah normal biseydir bu durum .Size de çok geçmiş olsun🌸