Kızlar dün aşı yaptırdık doktor yan etki olarak belki hafif ishal yapabilir dedi onun dışında bir şey olmaz dedi ama bebeğim gece boyu iki saatte bir uyandı hiç böyle yapmazdı geceleri en az 4 saat uyurdu yani en son 5.30da uyuttum şimdi yine uyandı memedeyken karnı da gurulduyor zaten 4 gündür kaka da yapmıyor. Acaba aşıdan mı kaynaklı huzursuzluk yaşayan oldu mu ? Yoksa atak dönemine falan mı giriyoruz ? 3 ay 4 günlük.