Merhaba, bebeğim şu an 6 buçuk aylık. Doğduğundan beri bir uyku problemi var. Yenidoğanken de gözlerini kapamazdı kolay kolay, 6 buçuk aylık olduk hala geceleri 2 saatte bazen 1 saatte bir uyanıyor. Ağlayarak uyanıyor ama memeyi görünce susuyor, emip tekrardan uyuyor. Dalana kadar da emmeyi bırakmıyor. Doktora danıştım yanında durun sizi istiyor diyor ama zaten babamız uzakta çalışıyor hep benimle birlikte. Artık uykusuzluktan delircek gibi oluyorum. Çocuğu böyle olan var mı hiç? Neler yaptınız? Paylaşabilir misiniz? Teşekkürler.