Kızlar iyi geceler. Eşim hasta olduğu için 1 aydır sürekli hastanelerdeyim benden başka araçla götürebilecek birisi yok bu süreçte 4 yaşındaki kızımı sürekli babaannesine bırakıyorum ama kızım beni çok özlüyor bende onu kendimi çok suçlu hissediyorum çocuğumla dolu dolu bir gün bile geçiremiyorum çocuğum agrasifleşti sanırım bu sebepten yanında olamadığım için. Çaresiz hissediyorum eşimin hastalığı daha uzun belirsiz bir süreç bir kaç ay daha sürecek gibi