ebrulimebrulim Bu aşıların hepsini aynı anda vurduran var mı ? Doktorumuz 2 menenjıt aşısı birlikte vurulursa daha etkili dedi . Ve rotayıda
aysebb ebrulimebrulim Rota genelde 3 ve 5 aylıkken yapılıyor 2 ay arası oluyor. Menenjitin ilk dozları beraber yapılabiliyor evet bizde de öyle olmuştu. 9 aylıkken başlamıştık biz dozlara
suheyla92 ebrulimebrulim ben ilk dozu 3 aylikken ayni anda yaptirdim agir geldi gunllerce ates huzursuzluk oldu o yuzden diger dozları 5 6 gun arayla yaptirdim daha kolay atlattik. Rota ve nimenrix birlikte, bir hafta sonra bexero yaptirdi. Bu arada agir gelen bexero. Digerlerinde bisey yok.
dogaaaaaaaa ebrulimebrulim ben de hepsini aynı anda yaptırdım 3. Ayda Bu ay 5 aylık oluyor 2. Dozları da yine aynı anda olucak hiçbir sorun yaşamadık huzursuzluk ya da ateşte olmadı
duruislife ebrulimebrulim menenjit aşısını çapraz yaptılar 2 aşı aynı anda 2 doz şeklinde farklı aylarda. Rotayı da 3-5.aylarda yaptırdık.
ebrulimebrulim aysebb Bunedunyakardesim Medipole takipliiym istersen sağlık ocağındada yaptırabilirsin dedi . Ve ne kadar erken olursa o kadar iyi ve koruyuculuğu yüksek oluyor dedi . Her doktorun düşüncesi farklı
emirbcrkl ben hepsini aynı anda yaptırdım aşıya gitmeden yarım saat önce yarım çay kaşığı calpol verdim aşıdan gelince de yarım çay kaşığı calpol verdim herhangi bi sorun olmadı çok şükür genelde de olmuyo zaten
syldz61 Evet bizim doktorumuz da 3 ve 5 ayda rota ve menenjitleri önerdi, ben de öyle yaptıracağım, umarım sorun olmaz.
aysegull2812 ebrulimebrulim 3. Ay da aynı anda yapıldı huzursuzluğu oldu sadece calpol verdim ateş falan yapmadı 5. Ay da tekrar yapılacak
cokbilmismom ebrulimebrulim bizim doktorumuz hepsini ayrı aylara planladı, hatta devlet asilariylada aynı aya denk getirmedi. Ona rağmen menenjit kötü etkiledi huzursuzluk ve ateş yaptı
Feslo ebrulimebrulim 10. ve 13. aylarda 1+1 menenjit yaptırmıştık toplamda 4 doz olacak şekilde. rota zaten 3. ve 5. aylarda.
Bunedunyakardesim Valla ben devlet Hastanesi’ne götürüyorum kızımı şuan 3 aylık sadece rotanın ilk dozunu onerdi bı dahaki dozu 5.ayda olcak Menenjit aşılarını da 9.ayda önerdi asla öncesinde yaptırma öyle bı hata yapma dedi keskin bir dille bu aylarda daha küçükmüş menenjit için özel doktorların tamamen para odaklı baktığı bir sistem şuan bu aylarda dedi
durubebek_ ebrulimebrulim Gecen ay yani 3. Ayımızda tek Rota olduk 5. Ay yine rota olup sonraki aylarda menenjite başlıycaz ama nasıl olur bilmiyorum tek doz yapılması daha sağlıklı geliyor bana sanki 2 doz beraber yapan da var bilmiyorum ama geç başlarız bizde 9. Ay ve sonrası daha çok öneriliyor menenjit için
aysebb ebrulimebrulim Bizimde sağlık ocağındaki ebemiz yaptı hepsini. Yapmayan sağlık ocaklarıda varmış burda okumuştum. Tabiki ne kadar erken o kadar iyi
beneannedeme ebrulimebrulim rotamız 3 ve 5. Aylarda oldu Bexsero 6. 9. 13. Ayda.. nimenrix tek doz 13. Ayda bexseroyla beraber yani
Minikbirprenses ebrulimebrulim rota 3.ay menenjit 4.ay yaptırdık menenjitte biraz ağrısı oldu sanırım aksamina çok ağladı ağır aşı ymis