AlparslanMom61_ Hamileliğim de bi kaç ay içmedim doğurdum içmedim ama bu sıralar öyle canım istiyor ki bugün bi tane içtim ama vicdan yapıyorum 🥲içmek de istiyorum kızlar sütten direk geçiyor mu ya herkes başka bisey söylüyor
kimbumadam AlparslanMom61_ Geçiyor canım, o 1 tane giderek artar o yüzden yol yakınken dönüver 🥰 Dönene kadar da en azından emzirdikten sonra iç birkaç saat emmesin zaten öyle yapıyorsundur
feyzanuur AlparslanMom61_ sütten direkt geçiyor hatta hamileyken içmekten daha zararlı.. belki bi zararı olmayacak ama neden riske atasınız? biraz dayanın. ben de eskiden içerdim ama şu an seçenek dahi değil içmek🌼