Selam arkadaşlar 6 aylık bebeğim var bundan 1 ay önceye kadar gayet güzel bir şekilde düzeni vardı kendi kendine uyurdu emzik veriyordum uykusu olunca yatağına koyar emziğini verirdim kendi kendine dalardı belli bir süre böyle gitti ama şimdi asla uyumuyor ne kadar çok uykusu olursa olsun illa benimle mememde uyumak istiyor ve beni çok yoruyor bu durum dışarıda özellikle ağlıyor emmek istiyor mama da veriyorum sütüm yetersiz olduğu için karnı tok olsa bile emmek istiyor nasıl aşabiliriz bu durumu acaba gündüz uykuları yok denecek kadar az bu arada kendi kendine çok oynamıyor beni sürekli yanında istiyor huysuzlanıyor gündüzleri sadece onunla ilgilenmek durumda kalıyorum akşam olunca uyuyor