Kızlar iyi geceler herkese bi sorum olacaktı . Oğlum 22 aylık 3 gündür ishali ve kusması var normalde oynuyor uyuyor vs hasta gibi değil ama çok iştahsız bişi yese hemen geri çıkarıyor ishali de su gibi yani ishal değil bildiğimiz su gibi yapıyor tuvaletini doktora götürdüm diş olabilir deyip geri gönderdi sadece ateş düşürücü yazdı yani daha öncede diş çıkardı ama hiç böyle olmadı endişelenmeye başlıyorum kaldığımız yer küçük başka çocuk doktoru da yok napacagımı bilmiyorum sizce diş mi yoksa hasta mı daha önce benzer durumu yaşayan var mı bilgilendirir misiniz lütfen 🥺