momofmychildren Kızlar odam sabşit 24.7 derece kızım terleyen bir bebek yine terledi soğudu sanırım vücudu 35.1 üstünü örtünce açıyor üşür mü sizce
bittercikolata__ momofmychildren emin misiniz yani ateş ölçer doğru ölçüyor mu? Arkadaşımın kızının ateşi düşük diye goturmuslerdi soğuk havale geçiriyor demişti doktor ve sürekli oluyor çok zor durum bı hastaneye götürün hani eminseniz. Allah korusun korkutmak da istemem ama 35 ve aşağısı soğuk havale belirtisi
Slmm2006 momofmychildren 35 derece civarını üşüyor diye biliyorum ben de. Normal değil. Terlemeyecek şekilde giydirseniz. Uyku tulumlarından hiç kullanmadım iki kızımda da. Onun için pek bilmiyorum. 36 civarı normal vücut sıcaklığı.
rumeysa51 rumeysa51 bende daha önce bunu yaptığım için söylüyorum ben dışarı sıcaklığı içecek sıcaklığı gostegesine ayarlamışım o ayara gelmiş olabilir
ggrqnitt Ateş ölçersiniz bozuk olabilir 36.8 civarı normal sıcaklık büyük ihtimal kalibre edilmesi vs gerekebilir . Sırt ve göğüs kısmına elinizi koyun bebeğinizin öyle değerlendirin.
minikbalinannesii ggrqnitt benım bebegımde 35.4 ben usudugu halde dolven verdım suan korkuyorum cok . Son gonderıme bakabılır mısınız orada anlattım az evvel. Napcagımı bılmıyorum hıc