ozlemozerrr Merhaba Bebeğim 10 aylık işe başlayacağım . 3-4 haftadır bakıcısına hiç alışamadı ona emanet edince çok ağlıyor . Süreci daha önce yaşayan oldu mu ?
feyzanuur ozlemozerrr neden ağlıyor? yani siz giderken oyalayamadığı için mi? siz gidiyosunuz diye bebeğinizin ağlaması normal ama anında kriz yönetimi yapıp gönlünü etmesi gerekir…
feyzanuur ozlemozerrr daha önce kısa ayrılıklar yaşadınız mı onlarda nasıldı? bakıcıyı yabancı kabul ediyor olabilir o aylarda benim oğlumun da yabancılara aşırı tepkisi vardı
ozlemozerrr feyzanuur annemde duruyor sadece . Bir işim olduğunda ona emanet ediyorum ancak onun dışında kimsede durmuyor . Siz ne yaptınız peki ? Nasıl ilerlettiniz süreci ?
feyzanuur ozlemozerrr ben çalışmıyorum oğlumla böyle bi sürecimiz olmadı. ama o aylarda her yabancıya tepki gösteriyordu, yaşından sonra geçti