bebeklihomee Yatak juno ile yatıyordu geceleri bebeğim 1 aylık ama artık rahat edemiyor gibi sürekli uyanıyor. Park beşiğe yatırmak istiyorum ama korkuyorum nasıl yatırmalıyım yan yatırsam arkasına önüne destek koysam
seyma0661 bebeklihomee doktorlar sırt üstü düz yatırın diyor. Hemşireler yan yatırın diyor. Benim bebeğimin kusması olduğu için yan yatırıyorum arkasına da destek koyuyorum
feyzanuur bebeklihomee yatağına alttan destekleyecek bi şey koyup eğim yapabilirsiniz. ben battaniyesiyle yapmıştım reflü yatağı alana kadar. ki reflü yatağından hep kaydı çok gereksizdi. ben o dönemler sağ-sol-sırtüstü şeklinde değiştire değiştire yatırıyodum kafa şekli güzel olsun diye. en ufak sese uyanırsınız inşallah zaten
bebeklihomee seyma0661 banada yan yatır arkasına yastık koy dediler ama her yerde düz yatmalı diyor yan yatırmak daha güvenli hissettiriyor sanki
cokbilmismom bebeklihomee 3 ay babynestli reflu yatağı kullandım ben sevi bebenin çok rahattı park yatağın icinede onunla koyuyordum tutma saplari olduğu için her odaya tahatca tasiyordum bebeği
suheyla92 bebeklihomee sirtustu yatirin yan degil. Juno cok tehlikeli aslinda. Bebegin vucut seklini omurga seklini bozuyor. Bizim doktorumuz da ebemiz de su an cok meshur ama sakın sakın dedi. Reflusu yoksa rwglu yatagi sart degil.