Oğlum 2 aylık, dikişler düştü iyileşti fakat hakâ bazen acıdığını hissediyorum. Tuvaletimi yaparken bazen oturuştan kaynaklı acı hissediyorum ve eşimle yakınlaşmıyorum çünkü o zamanda acıyor sanki derim yırtılıyor gibi bir acı. Niye acaba halâ tam iyileşmemiş olabilir mi