Benim bebegimin de cildinde sivilce tarzi seyler cikiyo doktorumuz bunun icin b good diue losyon vermisti duzenli kullanimda işe yariyo canim. Kuruluktan vs bence olmustur çünkü havalar bi oyle bi boyle. Bide surekli kasimasinin sebebi de belki orasi artik tahris olup cizikler oldugu icin ister istemez kasimasi normal olabilir. Losyonu da bi arastir istersen bi alip denemek istersen diye soyliyim dedim. Bak sandigin kadar korkabilcegin şeyler söylemedi icini ferah tut tani en onemlisi doktorun ne dedigi ama bence ciddi bisi yoktur bebisin