Kızlar 4 gün oldu 20 lik dişimi çektirdim hergün ağrı diğer dişlerimde ağrıyor çenem ağrıyor migrenim tutuyor kulağıma vuruyor ne arasanız var.Bugün doktoru aradım antibiyotik yazdı iki gün kullan geçmezse iltihap temizlenip ilaç koyulması gerek dedi yaşayan varmı ? Nasıl bi işlem