jap ben kullanıyorum deotak koltuk altında iyi de sanki vücudum kokuyor gibi göğüs altım falan😶🌫️ oraya da kimyasal sürmek istemiyorum Hindistan cevizi yağı falan sürüyorum ama o da çok kısa süreli çözüm 🤧 karbonat tahriş yapıyor koltuk altı harici yerlere 🫠 iki ay oldu şimdi de yaz geliyor inşallah geçer kendimden tiksiniyorum artık🥲