Merhaba anneler sezeryandan sonra kabızlık yaşayan varmi 😥 1 ay oldu doğum yapalı tuvalete çıkamıyorum ne yaptıysam yok yani kuruincirler kayisilar erikler hiç bisey fayda etmiyor sulu beslenmeye çalışıyorum bol su içiyorum ama nafile ilaçta kullanamam emziriyorum nasıl zayiflicam böyle 😐 işe yarayan Bi yöntem bilen varmi benim gibi sezeryan sonrası kabızlık yaşayan varmi