Kızlar bebeğim 9 buçuk aylık iki gündür 38 lerde ateş. 37 den aşağı düşürmüyor. Soğuk uygulama ve ılık duş yapıyorum. 4 saatte bir calpol bide 8 saatte bir ibuprofen kullanıyorum. Çocuk acildeki doktor verdi. Doğal olarak bu ateş ne kadar sürer? Ve ateş için başka ne yapmamı önerirsiniz?