busraincics benim ki de 8 ay 25 günlük malesef çok zor iciriyorum. Hep mama içtiği için ben 1 aylıktan beri mama sonrası iki üç çay kaşığı su verdim hep, ona rağmen asla alismadı. Bir kaç suluk, biberon denedim almadı. Kaşıkla verdim hep, özellikle ek gıda verirken arada kaşıkla veriyordum. Bu aralar pipete çekip onun ağzına boşaltıyorum, bu şekilde biraz hoşuna gitti içmeye başladı, böylelikle pipetli suluga da alışır diye ümit ediyorum.