aptallarsizii Rabia53- evet cnm aile hekimine git hamilelik için kan testi yaptırmak istiyorum de yaparlar ama Salı günü gidebilirsin pazartesi kapalı bence resmi tatil
Rabia53- aptallarsizii Bişey daha soracağım 😊kanda gebelik testi için adet günümü beklememe gerek varmı? Bi kaç belirti var şüpheleniyorum ama bilemedim
Rabia53- zulis2024 tahlil için adet günümün geçmesini mi beklemeyim , bi kaç belirtiden şüpheleniyorum yarın yaptırsam çıkarmı acaba ?
aptallarsizii Rabia53- aslında ben gittiğim zaman aile hekimim günüm gecikti mi demişti siz gittiğimizde sorarsa evet gecikti deyin kanda çıkar kesim