Herşeyi çok detaylı anlatmak gerekiyor bu sitede gerçekten hani yorum yapmayı bu kadar zorunda hissetmeyin ya anlamıyorsanda. 15 aylık çocuk tabikide en alt kademede yatıyor şaka gibi yani.
Çocuğum 7 aylıktan beri kendi kendine uyuyor. Ben yatağına koyuyorum ve odadan çıkıyorum tırmanmayı öğrenen çocuğu nasıl çıkabileceği bir yatakta bırakıp çıkabilirim????? Fermuarlı yeri kendi kendime uyku eğitimi vermiş bir çocuğa tabikide hiç göstermiyorum ki yatağı sadece kendi kendine uyuduğu bir yer olarak biliyor oyun parkuru olarak değil.
Yani sadece kullananlara sorduğum bir soruydu yorum yapmanızı beklemediğim.
E bebekten olsun marangozdan olsun yaptırılabilecek bir aparat vardır bilmediğim. Hep detaylı yazacaksın yoksa hazırda bekleyenler var aaa bizim aklımıza hiç gelmedi yoksa fermuarlı yeri!